Zoek een showroom

Privacy Policy

Privacystatement
Graag maken wij je er op attent dat wij de persoonsgegevens die je ons verstrekt verzamelen en gebruiken omdat dit noodzakelijk is om een eventuele overeenkomst met jou te sluiten en uit te voeren. Dat geldt zowel voor onze (potentiële) klanten als voor partijen bij wie wij producten en/of diensten inkopen.

1. Consumenten
Indien je een informatie- en/of serviceaanvraag bij ons plaatst, wil je dat er op een zorgvuldige manier omgegaan wordt met jouw persoonsgegevens. Wij doen er daarom alles aan om jouw persoonsgegevens te beschermen. Wij verzamelen jouw gegevens in een beveiligde omgeving en slaan jouw gegevens op in een beveiligde database. De beveiligde omgeving kun je herkennen aan het betrouwbare SSL-certificaat. Voordat wij over jouw gegevens beginnen, eerst even die van ons.

Bedrijfsnaam: Lenco Zonwering B.V.
Vestigingsadres: Best
Telefoonnummer: +31 (0)499 490021
E-mailadres: [email protected]
KvK-nummer: 51123231

1.1 Wat willen wij van jou weten en waarom?
Om jouw informatieaanvraag en/of serviceaanvraag te kunnen verwerken, hebben wij een aantal gegevens van jou nodig. Wat willen wij van jou weten en waarom?

Welke gegevens?  Waarom? 
Bedrijfsnaam Wij willen graag weten vanuit welke organisatie de informatieaanvraag komt.
Contactpersoon Wij spreken jou graag op een correcte manier aan.
Adres, postcode en woonplaats Wij willen graag dat de door jou aangevraagde informatie op het juiste adres geleverd wordt.
Telefoonnummer Wij willen graag contact met je op kunnen nemen naar aanleiding van jouw informatieaanvraag.
E-mailadres Je ontvangt een e-mail met informatie over je aanvraag en wij houden je per e-mail graag op de hoogte.


1.2 Waar gebruiken wij jouw gegevens voor?

Wij gebruiken jouw gegevens, maar dit doen wij alleen om jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Waar gebruiken wij jouw gegevens voor?

Doeleinde?   Waarom? 
Service Je kunt telefonisch, per e-mail of via sociale media contact met ons opnemen wanneer je vragen hebt. Wij onthouden jouw gegevens om je in de toekomst op een snelle manier te  kunnen helpen en om onze service te kunnen verbeteren.
Nieuws Je kunt je vrijblijvend aanmelden voor onze nieuwsbrief. Ontvang je liever geen nieuwsbrieven meer? Afmelden kan altijd via de link onderaan de nieuwsbrief.
Verbetering Wij horen natuurlijk graag of onze dienstverlening aansluit bij jouw wensen en daarom kunnen wij jou een paar korte vragen stellen. Misschien zijn er nog wat verbeterpunten te ontdekken? Via Google Analytics analyseren wij jouw gedrag op onze website(s), ook op dit punt verbeteren wij namelijk graag om de beleving voor jou compleet te maken. Wij gaan altijd netjes met jouw gegevens om!
Profilering Indien je e-mails van ons ontvangt, registreren wij jouw interacties, met als doel om de inhoud van onze communicatie aan te passen aan datgene waarvan wij denken dat het voor jou relevant is.


2. Partners en leveranciers
Indien je een partner bent van ons gebruiken wij jouw gegevens om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. We gebruiken jouw gegevens om een offerte toe te sturen, zaken te kunnen leveren of zaken te kunnen factureren. Bovendien communiceren we graag over de details van de overeenkomst. Indien je een leverancier bent is het eveneens noodzakelijk om over jouw persoonsgegevens te beschikken. Bij het sluiten van een inkoopovereenkomst brengen wij je graag op de hoogte van de details van de gewenste zaak of dienst. Daarnaast gebruiken wij jouw gegevens om een bestelling te plaatsen, de facturen te betalen en vlot te communiceren over een zaak of dienst. Je bent uiteraard niet verplicht om ons jouw persoonsgegevens te verstrekken. In dat geval kan het echter voorkomen dat wij niet aan alle bovengenoemde zaken kunnen voldoen.

3. Sollicitanten
Wij vragen je voor sollicitaties een aantal persoonsgegevens aan te leveren middels een brief, curriculum vitae en een foto. Deze gegevens gebruiken wij alleen voor de sollicitatieprocedure van de vacature waarop jij solliciteert. Uiterlijk vier weken na de sollicitatieprocedure worden alle ontvangen gegevens gewist, tenzij je zelf in de tussentijd toestemming geeft om langer in ons bestand te blijven staan zodat je bij een volgende vacature op de hoogte gehouden wordt. De uiterlijke bewaartermijn hiervoor is één jaar.

4. Doorgifte aan derden
Om een eventuele overeenkomst met je uit te kunnen voeren is het mogelijk dat wij jouw persoonsgegevens verstrekken aan onderstaande partijen:

Welke partij? Waarom?
Toeleveranciers Om een eventuele overeenkomst tot uitvoering te brengen is het mogelijk dat wij jouw persoonsgegevens verstrekken aan partijen die materialen, onderdelen of producten aan ons toeleveren of werkzaamheden in opdracht uitvoeren.
Provider externe servers Voor de opslag van onze administratie maken wij gebruik van externe serverruimte. Jouw persoonsgegevens kunnen hier deel van uitmaken.
E-mailmarketing
Service Provider (ESP)
Wij maken gebruik van een E-mailmarketing Service Provider (ESP) om onze nieuwsberichten te versturen. Jouw persoonsgegevens worden verstrekt aan de aanbieder van deze dienst.


5. Bewaarperiode persoonsgegevens
Wij streven ernaar jouw persoonsgegevens niet langer te bewaren dan noodzakelijk. Vanuit dat uitgangspunt hanteren wij onderstaande bewaartermijnen:

Wat? Bewaarperiode
Offerteaanvraag (geen klant) Jouw persoonsgegevens worden uiterlijk één jaar na het laatste contact verwijderd.
Overeenkomst met klant Jouw persoonsgegevens worden bewaard voor de duur van zeven jaar, na het einde van het boekjaar waarin de overeenkomst met jou volledig is uitgevoerd. Deze periode komt overeen met de duur van de administratieplicht voor de Belastingdienst.
Sollicitatie Uiterlijk vier weken na de sollicitatieprocedure worden alle ontvangen gegevens gewist, tenzij je zelf in de tussentijd toestemming geeft om langer in ons bestand te blijven staan zodat je bij een volgende vacature op de hoogte gehouden wordt. De uiterlijke bewaartermijn hiervoor is één jaar.


6. Jouw rechten
Vanzelfsprekend heb jij diverse rechten omtrent het beheer van jouw persoonsgegevens. Onderstaand vindt je een opsomming.

Recht tot Toelichting
Inzien Vraag ons om jouw persoonsgegevens in te zien.
Aanvullen en/of wijzigen Als daartoe aanleiding bestaat, kun je ons verzoeken persoonsgegevens aan te vullen of te wijzigen.
Wissen en/of beperken Je hebt het recht jouw persoonsgegevens te laat wissen of het gebruik ervan te laten beperken.
Bezwaar maken Je kunt bezwaar maken tegen het verzamelen en gebruiken van jouw gegevens.
Verkrijging en/of overdracht Je kunt ons verzoeken om jouw persoonsgegevens te verkrijgen of over te dragen aan een ander.


7. Cookieverklaring

Onze website maakt gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Wij delen informatie over jouw gebruik van onze website ook met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die jij aan ze hebt verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van jouw gebruik van hun services. Cookies zijn kleine tekstbestanden die door websites kunnen worden gebruikt om gebruikerservaringen efficiënter te maken. Voor deze cookies hebben wij jouw toestemming nodig. Jouw toestemming geldt voor het volgende gebied: www.interiordoors.nl.

7.1 Browserinstellingen en verwijderen van cookies
Als je niet wilt dat websites cookies op jouw computer kunnen opslaan, dan kun je jouw browserinstellingen daarop aanpassen. In dat geval krijg je een waarschuwing voordat er cookies worden geplaatst. Je kunt je instellingen ook dusdanig aanpassen dat je browser alle cookies of alleen de cookies van derde partijen weigert. Je kunt cookies die al geplaatst zijn ook verwijderen. De door jou gegeven toestemming aan InteriorDoors voor het plaatsen en uitlezen van cookies kun je bovendien te allen tijde intrekken door jouw browserinstellingen daarop aan te passen, zodanig dat jouw browser geen cookies accepteert en/of door alle reeds in jouw browser geplaatste cookies te verwijderen. Dit kan wel tot gevolg hebben dat bepaalde onderdelen van onze website niet goed meer werken. Hoe je je browserinstellingen kunt aanpassen, verschilt per browser. Onderstaand is één en ander stapsgewijs uitgelegd voor Internet Explorer en Chrome:

Cookies verwijderen in Internet Explorer
1. Ga naar het menu ‘Extra’, vervolgens naar ‘Internetopties’ en vervolgens naar ‘Algemeen’.
2. Klik onder ‘Browsegeschiedenis’ op ‘Verwijderen’.
3. Zorg er in ieder geval voor dat ‘Cookies’ aangevinkt staat.
4. Klik als laatste op ‘Verwijderen’.

Cookies verwijderen in Chrome
1. Klik op het icoon met drie lijntjes rechts bovenin.
2. Klik op ‘Extra’ en vervolgens op ‘Browsegegevens wissen’.
3. Zorg er in ieder geval voor dat ‘Cookies en andere site- en plug-ingegegevens verwijderen’ is aangevinkt.
4. Je kunt ook aangeven hoe oud de cookies moeten zijn. Klik hier op ‘Alles’.